Katalog » Gry komputerowe PC » gry akcji ( TPP )
Drogi Kliencie - Jeżeli masz jakikolwiek problem w procesie składania zamówienia prosimy o kontakt (wszystkie dane na banerze bocznym)
Można też skorzystać z naszego samouczka, który jest dostępny >>tutaj<<

stat4u

Przed złożeniem zamówienia prosimy o zapoznanie się z regulaminem sklepu!

DARMOWA WYSYŁKA

DARMOWA WYSYŁKA

OD 200 zł.

*dotyczy zamówień krajowych opłaconych z góry

Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Wybierz kategorię
Statystyki
Gości online: 16
Informacje o produkcie
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
CD-Action 11/2011 (197) PROMOCJA!
Dostępna ilość: 1
Wydawnictwo: CD-ACTION
Rok wydania
2011
Język
polski
Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 to szósta w kolejności odsłona popularnego cyklu strzelanin oraz bezpośredni sequel wydanej w 2006 roku gry, w której poznaliśmy elitarną drużynę komandosów, dowodzoną przez Logana Kellera. Omawiany produkt nawiązanie do historii o terrorystycznym zagrożeniu w Las Vegas, oferując trzy główne rozdziały opowieści. Pierwszy stanowi prequel do wydarzeń znanych miłośnikom tej serii. Akcja ma bowiem miejsce pięć lat wcześniej. Drugi toczy się równolegle do tego, co przedstawiono w Rainbow Six Vegas, przy czym gracz dowodzi inną drużyną. Pozwala na to bliższe zapoznanie się z pierwszymi godzinami ataków na Las Vegas. Ostatni rozdział gry kontynuuje z kolei główny wątek, odpowiadając na wszystkie najważniejsze pytania i kończąc tym samym przygodę z tytułową stolicą hazardu w tle. W sumie do pokonania jest siedem głównych rozdziałów, przy czym każdy z nich składa się z 2-4 misji.Przygotowany przez studio Ubisoft Montreal produkt oferuje kilka nowych udogodnień. Na pierwszy plan wysuwa się tu możliwość stworzenia własnego bohatera, który nabiera doświadczenia w trakcie zmagań. Po uzbieraniu określonej ilości punktów doświadczenia uzyskuje się nową rangę, co jest równoznaczne z pozyskaniem nowych elementów ubioru. Równolegle zdobywa się punkty w kategoriach CQB (walki na krótkim dystansie), Assault (efektowne akcje m.in. z użyciem granatów i materiałów wybuchowych) oraz Marksmanship (działania o charakterystyce snajperskiej). Tu z kolei pozyskuje się nowe modele broni, wśród których nie zabrakło jedenastu premierowych giwer. Punkty gromadzone są we wszystkich dostępnych trybach (single i multiplayer), a następnie dodawane do jednej wspólnej puli. To samo tyczy się zdobytych nagród, które można w dowolnych okolicznościach wykorzystywać. Pozostałe godne uwagi nowości, to dodanie opcji sprintu, dzięki czemu możliwe staje się szybsze docieranie do upatrzonych przez siebie zasłon, oraz umożliwienie skorzystania z podglądu termalnego okolicy w celu zlokalizowania przeciwników.Zmiany dotknęły również popularnego wśród fanów trybu kooperacji. W Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 drugi gracz może rozpocząć zabawę w dowolnym momencie kampanii. Projektując mapy autorzy uwzględnili w nich wiele „wejść”, za pomocą których nasz kompan może wkroczyć do akcji bez jakichkolwiek zmian w prezentowanej historii. Skoro o zmaganiach z terrorystami mowa, warto nadmienić, że w grze zaimplementowano lepszy system sztucznej inteligencji komputerowych przeciwników. W Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 wrogowie potrafią korzystać z rozmaitych gadżetów (np. noktowizorów) oraz tarcz, nie mówiąc o bogatszym zestawie zachowań na poczynania grającego.Wielbiciele zmagań wieloosobowych również nie mogą mieć powodów do narzekań. Z myślą o tym trybie twórcy przygotowali nowe mapy, w tym jedenaście mniejszych aren, doskonałych do intensywnych i szybkich batalii. Oprócz tego w Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2 zobaczymy dwa nowe warianty rozgrywki oraz więcej nagród. Autorzy zmodyfikowali ponadto menu, pozwalające szybciej i łatwiej znaleźć interesujący nas mecz.Gra w dalszym ciągu działa na silniku graficznym Unreal Engine 3, znanym z pierwszej części cyklu. Poza drobnymi usprawnieniami (ładniej wykonane eksplozje czy efekty dymu) dodano opcje niszczenia lub penetracji napotykanych obiektów, ze szczególnym uwzględnieniem osłon, które nie zapewniają już całkowitej ochrony przed atakami wroga. Mechanizm ten działa też jednak w drugą stronę, dzięki czemu możliwa staje się skuteczniejsza eliminacja skrywających się terrorystów.

(opis ze strony gry-online.pl)


Wymagania:
System Windows XP/Vista/7
Procesor 3 GHz
RAM 2 GB
Grafika 128 MB SM 3.0
Miejsce na dysku 6,6 GB

____________________________________________

Supreme Commander to strategia rozgrywana w czasie rzeczywistym, przygotowana przez studio Gas Powered Games. Z punktu widzenia fana gatunku istotniejsza okazuje się jednak informacja, że za produkcją gry stoi Chris Taylor – człowiek, który niegdyś zdobył olbrzymią popularność programem o nazwie Total Annihilation.Nic nie dzieje się bez przyczyny – wojna w Supreme Commander również. W pierwszej połowie XXI wieku, ludzkość rozpoczęła próby z teleportacją i w zaledwie kilkanaście lat, osiągnęła na tym polu znaczące sukcesy. Rezultaty eksperymentów z materią nieorganiczną były tak zadowalające, że już w 2062 roku udało się przeprowadzić pierwsze próby z ludźmi. Grupa odważnych Ziemian została wówczas przeniesiona na jeden z księżyców Neptuna. Cała operacja trwała raptem 0.26 sekundy. Wykorzystując nowoodkrytą technologię, Ziemianie rozpoczęli eksplorację Układu Słonecznego. W 2284 roku istniało szesnaście kolonii, zlokalizowanych na najbliżej położonych planetach, w 2526 roku już 110.Ziemianie nie mieliby z pewnością większych zmartwień, gdyby nie doktor Gustaf Brackman, który opracował mikroprocesory wszczepiane do mózgu, pozwalające przeprowadzać człowiekowi skomplikowane operacje matematyczne z zawrotną szybkością. Wynalazek wkrótce doprowadził do stworzenia organizmów z cybernetycznym mózgiem, zwanych Cybranami. Androidy stopniowo zaczęły rozprzestrzeniać się w kosmosie, formując nawet nowe kolonie. Wkrótce Cybranie zdecydowali się wystąpić przeciwko swoim stwórcom, przechodząc do podziemia, gdzie w ciszy i spokoju zbierali środki na nieuniknioną wojnę. Na domiar złego, w przestrzeni kosmicznej pojawiła się rasa obcych, która przed swoją śmiercią (ludzie wyrżnęli ich w pień), przekazała Ziemianom część swoich unikatowych mocy. Widząc taki rozwój wypadków, dowództwo na Niebieskiej Planecie zdecydowało się objąć kwarantanną cały zagrożony sektor. Koloniści obdarzeni przez obcych zdolnością przewidywania przyszłości (zwanych teraz Aeon) stali się dla Ziemi poważnym zagrożeniem. W 2819 roku wybuchła wielka wojna, zwana „nieskończoną”, która objęła 1280 skolonizowanych przez ludzi systemów. Trzy frakcje stanęły naprzeciwko siebie, aby samotnie rządzić w kosmosie.Chris Taylor tradycyjnie oparł model ekonomiczny na kumulacji dwóch rodzajów surowców: wydobyciem metalu oraz produkcją energii. Jednak i w tej materii udało mu się wprowadzić kilka nowości. Jedną z nich jest możliwość połączenia budynków, które potrafią zwiększyć przypływ surowca. Duże, zagęszczone kompleksy trudniej jednak obronić, dlatego gracz będzie musiał sam zadecydować czy woli skupić się na maksymalnie szybkim przypływie metalu i energii, narażając tym samym instalacje na większe ryzyko ataku. Oczywiście – wzorem z Total Annihilation – gracz ma tu pełną dowolność w konstruowaniu nowych struktur i może wydać nieskończoną ilość rozkazów budowy. Ogranicza go jedynie ilość surowców, jaką produkują przetwórnie metalu oraz elektrownie. Co ciekawe, decyzje dotyczące zaplecza można zrzucić na barki sztucznej inteligencji. Jeśli gracz dysponuje odpowiednią ilością energii, może on powołać specjalną jednostkę (Base Commander), która nie tylko będzie nadzorować budowę zaplanowanych wcześniej instalacji, ale również wyprodukuje nowe wojska i dokona napraw po inwazji przeciwnika.Również w kwestii walki wprowadzono pełną automatyzację. Gracz może polecić eskadrze samolotów patrolowanie okolicznego terenu lub bombardowanie instalacji wroga, która będzie prowadzić działania do czasu całkowitego rozbicia. Jeśli grupa jednostek ulegnie częściowej awarii, komputer posłusznie odeśle ich do warsztatów naprawczych, aby nadal mogły wykonywać wydane przez gracza rozkazy. W Supreme Commander gracz pełni rolę elitarnego dowódcy, decydującego o wszystkich aspektach zarządzania zarówno bazą, jak i wojskiem. Jeśli chce, w każdym momencie może włączyć się do akcji i samodzielnie pokierować armią czołgów przeciwko siłom wroga. Oczywiście może też wydać globalne polecenia, a wynikom działań swoich podkomendnych przyglądać się niejako z boku.W utrzymaniu atmosfery konfliktu globalnego pomagają ogromne mapy oraz niewyobrażalna wręcz liczba jednostek. Każda ze stron dysponuje unikatowymi rodzajami wojsk, z których spora część może atakować na dwa sposoby. Co ciekawe, autorzy programu postarali się jak najwierniej oddać realia potyczek z udziałem jednostek, odchodząc od eksploatowanego w innych RTS-ach schematu: „papier, kamień i nożyce”. Wybrane wojska są słabsze od drugich nie dlatego, że zadecydowali o tym programiści, ale z powodu swoich niedoskonałości, np. czołg nie będzie w stanie za każdym razem stuprocentowo trafiać w ruchomy cel (zwłaszcza jeśli porusza się zbyt szybko), a samolot wyposażony w karabiny maszynowe nie wywali gradu pocisków w jednostkę naziemną, gdyż prędkość lotu uniemożliwi mu dokładne skupienie się na celu. Jeśli dodamy do tego fakt, że w Supreme Commander wojna toczy się zarówno na lądzie, wodzie i w powietrzu, produkt Gas Powered Games okaże się tworem uniwersalnym, który pozwala na przeprowadzanie działań wojennych według własnych pomysłów, nie ograniczonych w żaden sposób przez ogólną strukturę programu.Gra oferuję w pełni trójwymiarową oprawę wizualną z możliwością obrotu terenu w dowolnym kierunku, jak również oddalaniem kamery na olbrzymie wysokości. Supreme Commander pozwala przyjrzeć się działaniom wojennym z perspektywy, w której nawet największe jednostki wyglądają jak mrówki. Tylko w takiej skali docenimy też siłę ataku nuklearnego, pozwalającego roztoczyć widmo zagłady na ogromnym obszarze.Oprócz trybu dla jednego gracza (trzy kampanie podzielone równo pomiędzy wszystkie frakcje), w Supreme Commander może bawić się wielu użytkowników naraz. Wzajemnej eksterminacji sprzyja ogromna liczba jednostek, które dodatkowo mogą być wzbogacone o nowych przedstawicieli, implementowanych za pomocą sieci Internet.

(opis ze strony gry-online.pl)


Wymagania:
System Windows XP/Vista/7
Procesor 1,8 GHz
RAM 1 GB
Grafika 128 MB SM 2.0
Miejsce na dysku 8,3 GB

___________________________________________________

Still life
Klasyczna gra przygodowa wyprodukowana przez firmę Microids, która jest odpowiedzialna za powstanie serii „Syberia”. „Still Life” prezentuje scenariusz, który z powodzeniem mógłby zostać wykorzystany do wyprodukowania klasycznego filmu akcji.Fabuła gry koncentruje się na dwóch postaciach. Gracz nie steruje jednak nimi jednocześnie. Rozpoczynając zabawę poznaje Victorię McPherson, młodą agentkę FBI. Aktualnie rozwiązuje ona sprawę pięciu tajemniczych morderstw w Chicago. W pewnym momencie gry odwiedza ona dom swego dziadka, który również pracował dla FBI. Odkrywa tam nowe ślady dotyczące seryjnego mordercy, którego próbuje wytropić. Okazuje się, iż identycznych morderstw dokonano kilkadziesiąt lat temu w Pradze. W tym momencie akcja gry przenosi nas do roku 1929. Gracz przejmuje kontrolę nad dziadkiem Victorii. Cała zabawa polega na skojarzeniu podobieństw pomiędzy ich śledztwami, co pozwoli na wytropienie seryjnego mordercy.„Still Life” działa na ulepszonym enginie drugiej części „Syberii”, a oprawę wizualną są odpowiedzialni Ci sami ludzie. Z istotnych innowacji warto wymienić generowaną w czasie rzeczywistym grę cieni oraz trójwymiarowy inwentarz. Gracz może oglądać zdobyte przedmioty pod dowolnym kątem czy na przykład zbliżać kamerę w celu wyszukania dodatkowych śladów. Pozostałe elementy grafiki pozostały jednak niezmienione. Gracz w dalszym ciągu porusza się po dwuwymiarowych tłach. Należy dodać, iż w trakcie rozgrywki odwiedza wiele ciekawych miejsc. Znaczną część gry osadzono w Pradze. Z racji wykonywanej pracy Victoria często odwiedza też centralną kwaterę FBI. Cała zabawa została podzielona na siedem dużych rozdziałów, fabułę wzbogacono licznymi filmikami przerywnikowymi (FMV). Dość nietypowo prezentują się dialogi. Gracz może próbować podejścia prywatnego lub czysto służbowego. W zależności od dokonanego wyboru rozmowa może mieć zupełnie inny przebieg. Z racji tego, iż mamy do czynienia z przygodówką istotną rolę odgrywa rozwiązywanie zagadek. Gracz musi ponadto zbierać dowody w celu dalszej analizy. Warto zaznaczyć, iż gra nie jest obsługiwana wyłącznie przy użyciu myszy i równie dobrze można wykorzystać w tym celu klawiaturę.

(opis ze strony gry-online.pl)


Wymagania:
System WINDOWS 98/ME/XP/VISTA/7
Procesor 800 MHz
RAM 256 MB
Grafika 32 MB zgodna z DX 8.1
Miejsce na dysku 1,3 GB

 Cechy produktu
System
Windows XP/Vista/7
Procesor
3 GHz
RAM
2 GB
Grafika
128 MB SM 3.0
Miejsce na dysku
6,6 GB
Cena
Ilość
15,99 zł
9,00 zł
Galeria
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Z pełnymi wersjami gier: Tom Clancy's Splinter Cell: Double Agent; Peter Jackson's King Kong; Rajd Polski. W numerze również płyta ratunkowa, Tipsomaniak, zakładki do książek oraz Plany Zajęć
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
KONTAKT

Kontakt mailowy:
sklep@tanieczytanie.pl


Kontakt telefoniczny do obsługi sklepu:
604834215
w godz. pn.-pt.: 9-17 sobota: 9-14



Gadu-Gadu35739289

Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
tanie filmy DVD w tanifilm.pl
DVDmovies.pl
Facebook
Towar dnia
3,90 zł
2,00 zł
7935497
Aktualna Data: 2017-06-25 05:44
Data Ostatniej Aktualizacji: 23.06.2017
© tanieczytanie.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.