Katalog » Gry komputerowe PC » gry akcji ( TPP )

Wysyłka w przeciągu 24 godzin.

stat4u

Wysyłka GRATIS
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Wybierz kategorię
Sport, zdrowie, kondycja (0)
- płyty z ćwiczeniami (0)
Statystyki
Gości online: 8
Informacje o produkcie
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
CD-Action nr 10/2015 (247) PROMOCJA!
Dostępna ilość: 1
Wydawnictwo: CD-ACTION
Batman: Arkham Asylum to produkcja opowiadająca o nowych przygodach tytułowego Mrocznego Rycerza, która łączy w sobie elementy przygodówki, chodzonej bijatyki oraz skradanki. Fabuła Arkham Asylum nie nawiązuje bezpośrednio ani do pełnometrażowych filmów ani do komiksów, choć czerpie z nich wyraźne inspiracje. Warto dodać, że za opracowanie scenariusza odpowiada Paul Dini, czyli jeden z autorów serialu Batman: The Animated Series. Akcja omawianej gry rozpoczyna się niedługo po tym jak Batmanowi po raz kolejny udaje się pojmać Jokera i doprowadzić złoczyńcę do tytułowego zakładu dla obłąkanych. Wkrótce po przybyciu Joker ucieka, a na dodatek okazuje się, że całość była częścią misternie opracowanego przez niego planu. Sterując postacią Batmana musimy doprowadzić do ponownego uwięzienia wszystkich zbiegłych przestępców. Ciekawostką jest to, że w trakcie rozgrywki oprócz Jokera spotykamy także wiele innych postaci charakterystycznych dla omawianego uniwersum. Są to między innymi Victor Zsasz, Killer Croc, Harley Quinn i Poison Ivy (Trujący Bluszcz). Większość czasu gry spędzamy na odwiedzaniu kolejnych lokacji i neutralizacji więźniów, co odbywa się na dwa zasadnicze sposoby. Klasyczny mechanizm toczenia walk zakłada konieczność wyprowadzania szybkich uderzeń, łączonych następnie w bardziej efektowne kombinacje ciosów. Oprócz tego w niektórych miejscach możliwe czy wręcz konieczne okazuje się działanie z ukrycia. W tym przypadku kluczem do sukcesu jest umiejętne zaskakiwanie przeciwników, jak również wykorzystywane elementów otoczenia (m.in. gargulców). W przerwach pomiędzy eliminowaniem wrogów rozwiązujemy zagadki oraz toczymy proste śledztwa (podążanie za śladami DNA, wyszukiwanie specyficznych zapachów itp.). W miarę postępów zdobywamy punkty doświadczenia, które przyznawane są za pokonywanie wrogów, wykonywanie zlecanych zadań oraz odnajdywanie sekretnych przedmiotów. Wraz z każdym awansem na wyższy poziom uzyskujemy dostęp między innymi do nowych rodzajów ataków, lepszych pancerzy czy unikalnych gadżetów. Te ostatnie odgrywają istotną rolę. Batman wykorzystuje przedmioty z inwentarza zarówno do skutecznej eliminacji wrogów (słynny batarang), jak i do pokonywania licznych przeszkód (np. linka czy żel do wysadzania ścian). Oprócz głównej kampanii dla pojedynczego gracza producent przewidział także dodatkowy tryb wyzwań (Challenge Mode). Otrzymujemy tu dostęp do dwóch rodzajów zabaw, polegających na masowej eliminacji wrogów lub działaniu w ukryciu. W celu pomyślnego zaliczania tych etapów musimy wykazać się sporym refleksem oraz dobrze poznać wachlarz umiejętności Batmana. W trakcie rozgrywki odwiedzamy wiele zróżnicowanych lokacji, między innymi szpital, blok więzienny, ogród botaniczy, rozległą posiadłość, a nawet jaskinię Batmana. Gra oferuje dosyć dużą swobodę działania, a do odwiedzonych już miejscówek możemy do woli powracać. Zmagania głównego bohatera obserwowane są z perspektywy trzeciej osoby, choć w wybranych momentach kamera zmienia swoją pozycję. Nie zabrakło także bardzo efektownych filmików przerywnikowych z udziałem Batmana, Jokera i innych osób przebywających na terenie tytułowej placówki.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=12048


Wymagania:
System Vista/7/8/10
Procesor CPU 3 GHz
RAM 1 GB
Grafika GF 6600/ATI X1300

____________________________________________________

Max Payne to nowatorska gra akcji TPS, powstała przy współpracy zespołów Remedy i 3D Realms. Wcielamy się w niej w rolę tajnego agenta, ściganego przez wszystkie służby specjalne świata, po tym jak posądzono go o zabicie własnego szefa. Pragnąc pomścić swoją wymordowaną rodzinę, przenosi się on w sam środek porachunków przestępczego świata Nowego Jorku. Tam musi stawić czoła bezwzględnym mordercom, narkomanom, złym gliniarzom, skorumpowanym politykom i innym postaciom wyłaniającym się z mroku przerażającej realizmem trójwymiarowej scenerii. Gra Max Payne powstała z myślą o stworzeniu nowej jakości na rynku gier akcji, z widokiem z perspektywy trzeciej osoby. Posiadając rewolucyjny system walki, klimatem przypomina film, uwidaczniając inspiracje twórców, czerpane wprost z czarnych kryminałów z lat 50-tych, powieści należących do gatunku Pulp Fiction oraz współczesnych hitów produkowanych w studiach znajdujących się w Hollywood, a w szczególności z kultowego filmu Matrix. Niezwykle rozbudowana fabuła stopniowo odkrywa kolejne tajemnice, w czasie gdy Max wkracza w najciemniejsze obszary kryminalnego podziemia, gdzie musi oczyścić się z ciążących na nim zarzutów oraz odkryć i zdemaskować mroczną sieć zdrady i konspiracji. Nowy syntetyczny narkotyk, zwany Valkyr, rozprzestrzenia się po Nowym Jorku jak zabójcza plaga, pozostawiając po sobie koszmarny ślad - stosy trupów. Narkomanów po zażyciu Valkyra ogarnia żądza mordu, ich żyły wypełniają się palącą nienawiścią. Dla Drug Enforcement Agency (DEA, agencji ds. walki z narkotykami) narkotyk ten stanowi zło wcielone, które odkrywa mroczną cześć ludzkiego umysłu, wzbudzając w ludziach potrzebę niszczenia. Specjalny agent DEA – Max Payne jest najlepszym kandydatem do wykonania odpowiedzialnego zadania, jakim jest zniszczenie źródeł narkotyku za wszelką cenę. Jako człowiek na krawędzi, nie mogący zapomnieć o potwornych wydarzeniach ze swojej przeszłości, gdy trzy lata temu jego rodzina została zamordowana przez członków gangu, znajdujących się pod wpływem Valkyra, będzie gotowy na poświecenie swojego życia, aby zniszczyć niebezpieczny narkotyk. Musi on w przebraniu przeniknąć w szeregi mafii działającej na terenie Nowego Jorku, odpowiedzialnej za dystrybucję narkotyku. Przenikając do środowiska najbardziej niebezpiecznych kryminalistów, Max próbuje w pojedynkę odkryć i powstrzymać narkotykowe imperium, bez względu na wiążące się z tym konsekwencje. Niestety w fabule następuje dramatyczny zwrot, kiedy szef Maxa, jedyny człowiek znający prawdziwą tożsamość i cel misji, zostaje zamordowany. Działający ciągle pod przykrywką Max zostaje wrobiony w morderstwo swojego szefa i nagle otrzymuje miano zabójcy gliniarza. Gdy zostaje odkryta jego prawdziwa tożsamość, Max przeprowadza desperacką ucieczkę i ukrywa się wśród cieni Nowego Jorku. Opanowany wściekłością Max składa przysięgę: pomścić śmierć swojej rodziny, ukarać ludzi odpowiedzialnych za wrobienie go w zabójstwo szefa oraz odnaleźć i zniszczyć źródło Valkyra. Teraz Max Payne przejdzie nawet przez piekło, aby ostatecznie zakończyć ten koszmar. Różnorodność zabudowy miejskiej - od regionów zasypanych odpadami przemysłowymi, po dzielnice luksusowych domów dla bogaczy, a wszystko to odwzorowane z ogromną dbałością o szczegóły. Trójwymiarowy engine graficzny Remedy zapewnia najwyższy poziom szczegółowości i świetne efekty świetlne, powodując, że postacie poruszają się z większą płynnością (wprawione w ruch zostają nawet ubrania), a twarze nabierają ekspresji. Przyspieszenie 3D (MAX-FX), dopracowanie detali, poszczególne efekty i system animacji postaci powodują gładkość, a jednocześnie żywość otaczającego środowiska. Naturalny sposób poruszania się (nawet z bliskiej odległości) i ekspresja ruchów twarzy. Sekwencje w zwolnionym tempie są unikalną cechą Max Payne - nie tylko powodują, że rozgrywka przypomina oglądanie filmu, ale także stanowią znakomity efekt wizualny, gdy gracze mogą obejrzeć w zwolnionym tempie jak wystrzelone przez nich kule trafiają w przeciwników. Sekwencje walki i wydarzeń przypominają film akcji rodem z Hong Kongu. Max może unikać kul wykonując serię uników, a jednocześnie opróżniać magazynki własnych pistoletów oddając strzały w kierunku przeciwnika. Prawdziwa broń, która zachowuje się realistycznie (rozbłysk ognia podczas wystrzału, rykoszety), ale także rzeczywiste wydają się efekty trafień - strzał w nogę spowoduje, że Max zacznie kuleć, zostawiając za sobą krwawy ślad, podczas gdy strzał w klatkę piersiową będzie najczęściej oznaczał koniec gry, ale dopiero po tym jak w zwolnionym tempie obejrzysz jak kula przelatuje przez ciało Maxa.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=154


Wymagania:
System Vista/7/8/10
Procesor CPU 450 MHz
RAM 256 MB
Grafika 16 MB VRAM (akcelerator grafiki 3D)

_______________________________________________________

Car Mechanic Simulator 2014 to symulator mechanika samochodowego wyprodukowany przez polskie studio Red Dot Games. Firma ta ma na swoim koncie serię Pluszaki Rozrabiaki, a także gry American Lowriders, Rally Poland czy też Need for Russia 4. Produkcja pozwala wcielić się w mechanika samochodowego, który musi diagnozować i naprawiać usterki, a także zamawiać potrzebne części oraz kontaktować się ze swoimi klientami. Zadania stawiane przed graczem nie należą do najłatwiejszych – w sumie mamy do czynienia z ponad siedemdziesięcioma różnorodnymi scenariuszami. Twórcy oddali do dyspozycji kilka pojazdów i setki elementów, więc już samo zlokalizowanie problemu potrafi nastręczyć trudności. Po przyjęciu zepsutego samochodu należy zbadać około 150 części, z których jest on złożony. W tym celu konieczne jest użycie specjalistycznych narzędzi, takich jak klucze czy podnośnik hydrauliczny. Usterka może kryć się w różnych częściach samochodu – skrzyni biegów, zawieszeniu czy układzie kierowniczym. Należy więc dokładnie sprawdzać elementy, które podejrzewa się o powodowanie problemów – jest to możliwe także dzięki opcji jazdy testowej oraz testu diagnostycznego. Po znalezieniu winowajcy daną część można naprawić albo wymienić na nową, zamawiając ją w sklepie internetowym. Car Mechanic Simulator 2014 posiada trójwymiarową oprawę graficzną, która w zupełności spełnia powierzone jej zadanie. Tytuł nie może jednak stawać w szranki o miano najładniejszej produkcji na rynku.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=22056


Wymagania:
System Vista/7/8
Procesor CPU dwurdzeniowy 1,8 GHz
RAM 2 GB
Grafika GF 9800 GT/ATI X1800

____________________________________________________

Drugi akt Shadows on the Vatican, wprowadza wiele technicznych zmian w grze i jest znacznie dłuższy od poprzedniego. Tym razem kierujemy dwoma postaciami - Jamesem Murphym, którego poczynaniami sterowaliśmy w akcie I i Silvią, tajemniczą zabójczynią, pojawiającą się w ostatnich scenach poprzedniego rozdziału. Przez znaczną część gry, gracz będzie miał możliwość wyboru ruchu pomiędzy tymi dwoma postaciami, co po części przekłada się na nieliniowość wykonywanych czynności. Jak sprawdza się drugi akt gry, dokąd nas prowadzi i czy słusznie zatytułowano go Gniew? Sprawdźcie sami po lekturze niniejszej recenzji.

Brudna kasa i zemsta

Tym razem dalej podążamy śladem banku IOR, na który wpadł James, a jednocześnie Silvia postanawia dowiedzieć się kto ją wystawił do wiatru i zwyczajnie drania zastrzelić. Sprawa wydaje się z początku dość oczywista, a jej powiązania aż za bardzo rzucają się w oczy, tak ze nawet ślepy dostrzegłby kto i gdzie pierze kasę z narkotyków i prostytucji, jednak szybko wszystko się komplikuje. "Grube ryby" giną, na pierwszy plan wychodzą dziwne symbole, a za całą sprawą zdaje się stać grupa ludzi o tak wielkich wpływach, że dosłownie nikt nie śmie patrzeć im na ręce. Im dalej James zaczyna prowadzić we śledztwo, tym więcej problemów sobie przysparza z wszelkich możliwych źródeł. Silvia zaś myśli tylko o zemście, jednak w swej arogancji i gniewie nie dostrzega prawdziwego zagrożenia.

Fabuła nadal jest dość przewidywalna i ostro nawiązuje do takich produkcji jak Anioły i demony czy Kod Da Vinci. Z tego powodu wielu spraw gracz domyśli się zanim w ogóle pojawią się na ekranie. Jednak nie wszystkich, gdyż całość jest bardzo zagmatwa, w pozytywnym tego słowa znaczeniu, oraz tajemnicza. To sprawia, że mimo przewidywalności chce się poznać dalsze losy naszych bohaterów i dokąd zaprowadzi ich tajemnica. Nadal świetnie przedstawiono postacie, zarówno główne jak i poboczne. Grając szybko zżywamy się z naszą parką o totalnie odmiennych poglądach i charakterach, która co rusz sobie dogryza, jednak aby przetrwać jest zmuszona wspólnie działać. Finał tego aktu jest dość zaskakujący, choć można było obstawiać coś podobnego w dalszej części gry. Warto też poczekać do końca napisów końcowych, gdyż wtedy będzie dane nam usłyszeć ciekawą wymianę zdań pomiędzy dwójką głównych bohaterów, co dodatkowo zaostrzy apetyt na kolejny epizod tej historii. Dodatkowo wielkim plusem jest olbrzymia dawka czarnego humoru sytuacyjnego, który bardzo podwyższa tempo i tak już szybkiej akcji, a do tego idealnie wpasowuje się w daną sytuację (tym razem pierwsze skrzypce grają barman i zakonnica). Umiejętnie dopełnia to całości dramaturgii i sprawia że fabuła jest bardziej realna.

Hollywoodzkie zagrywki na tle łamigłówek

W poprzednim akcie narzekałem na niski poziom trudności zagadek, który tutaj niby się poprawił, ale w sposób dość dziwny. Mamy bowiem styczność z dwoma rodzajami wyzwań. Pierwszy to klasyczne łamigłówki, polegające na dedukcji i te są mieszane. Część z nich wymaga wysilenia mózgownicy, a inne są tak proste że rozwiązanie nasuwa się automatycznie. Nadal mamy styczność z sporą dawką lektury, w postaci książek i artykułów, które musimy samodzielnie przeczytać, gdyż tam znajdują się poszlaki oraz rozwiązania wielu zagadek. Tą działką zajmuje się głównie James, nadal robiący za etatowego detektywa-lekarza będącego byłym księdzem. Fucha całkiem zacna.

Na przeciwwadze mamy Silvię i jej totalnie nielogiczne, kaskaderskie popisy rodem z Bonda czy innego filmu o utopijnym super szpiegu. Same zagadki wydają się trudne, gdyż ich rozwiązania są kompletnie niezgodne z racjonalnym zachowaniem postaci w danej sytuacji. Gdybyśmy zastosowali jej technikę choćby w grze Deus-Ex, to nasza postać zostałaby ekspresowo nafaszerowana ołowiem, nim ogłuszyłaby pierwszy cel. Absurdalność zachowań bohaterki i jej drogi do rozwikłania łamigłówek, jest tak porażająca że miejscami aż budzi smutny śmiech (scena pozbycia się ochrony przed klubem nocnym, na początku gry). Co więcej mając na wyposażeniu całkiem spory arsenał, praktycznie z niego niekorzystna, mimo ciągłego podkreślania że jest zabójczynią. Wygląda to nieco dziwnie.

Jednak należy pochwalić twórców za pomysł na nieco nieliniowe przejście gry. Otóż wbrew temu co mówi oficjalna solucja gry, sporo elementów poszczególnych łamigłówek można, o ile się domyślimy, poskładać znacznie szybciej niż to jest wskazane. Co więcej, prze większą część gry mamy możliwość płynnego przełączania pomiędzy Silvią a Jamesem, którzy nieraz znajdują się w dwóch zupełnie odrębnych lokacjach. To pozawala nam przechodzić fabułę jak w filmach akcji przemieszczając się "równolegle" pomiędzy dwoma obszarami. Nadaje to całemu obrazowi szybkiego tempa i sprawia że gracz nie czuje znużenia. Poza tym sam decyduje którym tropem chce ruszyć najpierw i w jakim momencie go zatrzymać.

Klimat i kaskaderskie popisy

Drugi akt Shadows on the Vatican jest dłuższy, dynamiczniejszy, tak samo ciekawy fabularnie i chyba nieco mocniej napakowany czarnym humorem. Gra nadal jest dość przewidywalna i w całokształcie raczej prosta, ale fabuła stoi na tak wysokim poziomie, że wsysa bez reszty. Bardzo cieszę się z tego że polski wydawca zamieścił oba akty na jednej płycie bo w ten sposób mamy około 6 godzin zabawy, a nie 3. Z niecierpliwością czekam na pozostałe dwa akty, które ponoć mają pojawić się w przyszłym roku, bo chcę poznać finał tej historii i sprawdzić czy dobrze kombinuję względem tego jak się ona zakończy. Wraz z żoną spędziliśmy nad Shadows on the Vatican trochę czasu i nie żałujemy ani minuty. Na pewno do tej produkcji wrócimy, choćby ze względu na fabułę i humor, bo ma się wrażenie że ogląda się tutaj bardzo dobry film kryminalny. Kilka rzeczy można by poprawić, ale i tak jest bardzo dobrze. Zatem nie pozostaje nam nic innego jak tylko czekać i mieć nadzieję że twórcy nas zaskoczą w finale.

Plusy:
+ nieliniowość wykonywanych zadań (przynajmniej część)
+ sterowanie dwoma postaciami
+ znacznie dłuższa od aktu I
+ interesująca fabuła i sporo udanego humoru
+ ciekawe postacie
+ sporo zagadek
+ tempo akcji

Minusy:
- nielogiczność sytuacyjna niektórych zadań i wydarzeń
- James ma jeszcze głębsze i szersze kieszenie
- miejscami za prosta

(opis pochodzi ze strony http://wpajeczejsieci.blogspot.com/2014/11/shadows-on-vatican-akt-ii-gniew.html


Wymagania:
System Vista/7/8
Procesor CPU 1,5 GHz
RAM 1 GB
Grafika GF 8800 GT/ATI X1800

Cena
Ilość
15,99 zł
9,00 zł
Galeria
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
KONTAKT

Kontakt mailowy:
sklep@tanieczytanie.pl

Kontakt telefoniczny:
518 934 796

Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
tanifilm.pl
codziennieniskieceny.pl
filmDVD.pl
Facebook
Towar dnia
5,99 zł
3,00 zł
10103807
Aktualna Data: 2018-06-22 09:25
Data Ostatniej Aktualizacji: 23.10.2017
© tanieczytanie.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.