Katalog » Gry komputerowe PC » strategiczne (RTS)

Wysyłka w przeciągu 24 godzin.

stat4u

DARMOWA WYSYŁKA

DARMOWA WYSYŁKA

OD 200 zł.

*dotyczy zamówień krajowych opłaconych z góry

Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Wybierz kategorię
Statystyki
Gości online: 12
Informacje o produkcie
Kliknij aby zobaczyć zdjęcie w oryginalnej wielkości
CD-Action 06/2008 (153) PROMOCJA!
Dostępna ilość: 2
Wydawnictwo: CD-ACTION
Rok wydania
2008
Język
polski
Blitzkrieg 2
Sequel popularnej strategii czasu rzeczywistego (RTS), której rynkowy debiut miał miejsce w maju 2003 roku. Akcja programu przenosi gracza na fronty II Wojny Światowej, gdzie jako dowódca wojsk jednej z czterech walczących frakcji (do wyboru: Niemcy, Wielka Brytania, ZSRR oraz Stany Zjednoczone) musi poprowadzić podległe wojska do zwycięstwa. 

Sequel popularnej strategii czasu rzeczywistego (RTS), której rynkowy debiut miał miejsce w maju 2003 roku. Akcja programu przenosi gracza na fronty II Wojny Światowej, gdzie jako dowódca wojsk jednej z czterech walczących frakcji (do wyboru: Niemcy, Wielka Brytania, ZSRR oraz Stany Zjednoczone) musi poprowadzić podległe wojska do zwycięstwa. Gra pozwala na uczestniczenie w takich wydarzeniach historycznych, jak m.in.: obrona Sewastopolu, desant wojsk alianckich na Sycylię, czy działaniach sił amerykańskich na Filipinach.

Sukces odniesiony w poszczególnych misjach wpływa tutaj na kolejne zadania - np. zniszczenie wrogiego lotniska, pozwala na wezwanie w przyszłości większego wsparcia powietrznego, bez obawy utraty samolotów podczas działań. Co więcej, każdy scenariusz posiada teraz cele główne oraz poboczne, zaś podjęcie dodatkowego wysiłku, aby wypełnić wszystkie rozkazy procentuje w przyszłości (dla przykładu: w jednym z zadań możemy, ale oczywiście nie musimy, przejąć stację kolejową i tą drogą wezwać nowe oddziały). Rozgrywanie misji „ponad program” zwiększa także doświadczenie oraz umiejętności danych jednostek, dając nam taktyczną przewagę nad wrogiem.

Do naszej dyspozycji oddano ponad 300 różnych typów jednostek (okręty, kutry, 60 rodzajów piechoty, czołgi, artyleria, samoloty, etc.), z czego część pochodzi z pierwszej części gry, natomiast reszta została stworzona stricte na potrzeby sequela. Dodano też kilka nowych zdolności poszczególnym oddziałom – vide możliwość budowanie przez inżynierów bunkrów czy mostów. Podczas walki korzystamy także z pomocy bohaterów historycznych, którzy posiadają szereg umiejętności specjalnych (np. Peter Churchill może przebrać się w mundur niemiecki, wejść niepostrzeżenie w szeregi wroga i zbadać sposób rozmieszczenia danych oddziałów). Posiadanie takiego „herosa” w armii zwiększa morale żołnierzy oraz zapewnia korzystne modyfikatory zarówno przy działaniach zaczepnych, jak i podczas obrony zajmowanych pozycji.

Wszystkie działania przedstawiane są w pełnym trójwymiarze, z opcją zoomu i zdecydowanie ładniejszymi efektami wybuchów, czy modelami jednostek niż to miało miejsce poprzednio. Autorzy zadbali również o poprawienie inteligencji komputerowego przeciwnika – nasi rywale wzywają teraz konieczne wsparcie, a nawet potrafią wycofać się w celu przegrupowania oraz późniejszego kontrataku. Warto zauważyć, że w Blitzkrieg II zniknęły problemy ze znalezieniem odpowiedniej ścieżki przemarszu czy „blokowaniem się” podległych oddziałów. Obrazu całości dopełniają: klimatyczna ścieżka dźwiękowa oraz tryb multiplayer (sieć lokalna bądź Internet), pozwalający na zmagania w rozbudowanych opcjach rozgrywki znanych z pierwowzoru.

(opis ze strony gry-online.pl)


Wymagania:
System WINDOWS 98/ME/2K/XP
Procesor 1 GHZ
RAM 320 MB
Grafika 64 MB, SM 1.1

___________________________________________________

Zespołowa taktyczna gra akcji, oparta o specjalny program szkoleniowy piechoty amerykańskiej. Gracz obejmuje funkcje dowódcy (w randze sierżanta) dwóch drużyn piechoty z zadaniem poprowadzenia ich do wykonania szeregu zadań bojowych umiejscowionych w realistycznych lokacjach.

Full Spectrum Warrior to zespołowa taktyczna gra akcji, oparta na specjalnym programie szkoleniowym piechoty amerykańskiej. Gracz obejmuje funkcje dowódcy (w randze sierżanta) dwóch drużyn piechoty (Alpha i Bravo - każda złożona z czterech żołnierzy) z zadaniem poprowadzenia ich do wykonania szeregu zadań bojowych umiejscowionych w realistycznych lokacjach, dokładnie takich, w jakich często walczą autentyczni żołnierze (m.in. opanowane wojną miasta). Przez większą część rozgrywki akcję obserwujemy z perspektywy trzeciej osoby, dzięki czemu możemy szybko reagować na zmieniającą się sytuację i natychmiastowo wydawać podwładnym stosowne rozkazy. Jest też możliwość widoku z oczu danego żołnierza, która służy równie praktycznym celom - wyznaczaniu obszaru do obserwowania, lub ostrzelania przez dany oddział.

Z racji tego, iż gra bazuje na programie, który został zaaprobowany przez Armię Amerykańską jako „program szkoleniowy”, wszystko z czym mamy tu do czynienia, odznacza się sporą autentycznością i zgodnością z dzisiejszymi realiami pola walki. Drużyny którymi dowodzimy mają taki sam skład jak rzeczywiste amerykańskie formacje tego typu, tj. w każdej znajduje się grenadier, żołnierz obsługujący ciężki karabin maszynowy, zwykły strzelec i dowódca. Każdy z nich pełni określoną rolę w oddziale. Wszyscy ubrani są w autentyczne amerykańskie mundury, używają autentycznej broni i wyposażenia Armii Stanów Zjednoczonych oraz poruszają się jak prawdziwi żołnierze (ruchy odtwarzał aktywny sierżant wojsk U.S.A. o długim stażu - weteran).

Na szczególne uznanie zasługuje sztuczna inteligencja odpowiadająca za zachowanie się naszych podkomendnych i ich przeciwników. Żołnierze wykorzystują do ochrony różne przeszkody terenowe, dynamicznie reagują na to, co widzą, czy słyszą, rozpraszają się podczas ostrzału, współdziałają ze sobą zarówno w obronie jak i ataku na pozycje zajmowane przez wroga.

Twórcy ogromną wręcz uwagę poświęcili systemowi sterowania i można stwierdzić, że jest on niezwykle intuicyjny. Wystarczy kilka misji treningowych by zorientować się jak dowodzić żołnierzami i przy pomocy jednego ruchu myszką wydawać im polecenia. Na największe uznanie zasługuje również trójwymiarowa grafika. Otoczenie wygląda realistycznie, każdy jego element może zostać wykorzystany w boju. Modele żołnierzy, broni i innych obiektów odznaczają się dużą szczegółowością.

(opis ze strony gry-online.pl)


Wymagania:
System WINDOWS 98/ME/2K/XP
Procesor 1 GHZ
RAM 256 MB
Grafika 64 MB, SM 1.1

____________________________________________________

Vivisector: Dusza Bestii
Dynamiczna, trójwymiarowa gra akcji z wciągającą fabułą bazującą na powieści science fiction Herberta G. Wellsa, pt. „Wyspa doktora Moreau”.

Vivisector: Beast Inside to dynamiczna gra akcji/FPS z wciągającą fabułą bazującą na powieści science-fiction autorstwa Herberta G. Wellsa, pt. „Wyspa doktora Moreau”. Akcja opisywanej produkcji rozpoczyna się w 1987 roku. Gracz na skutek nieszczęśliwego zbiegu okoliczności ląduje na wyspie Noble położonej na zachód od Ekwadoru, sto lat po tym, jak naukowiec dr Moreau osiadł tam i rozpoczął swe szalone eksperymenty mające na celu przekształcanie zwierząt w istoty człekopodobne. Zaczyna odkrywać jej mroczne tajemnice, a później przemierza także pobliskie wyspy (archipelag), marząc aby wydostać się z tego miejsca w jednym kawałku...

Na naszej drodze stają liczne zagadki oraz śmiertelnie niebezpieczne kreatury będące wytworem chorego umysłu doktora (20 cybernetycznie wyhodowanych bestii). Te ostatnie dzielą się na trzy klasy: Modbeasts, Humanimals oraz Overbrutes, zaś ich pokonanie nie zawsze zależy od siły ognia, którą dysponujemy. Podczas rozgrywki możemy wybrać jedną z trzech postaci, którą będziemy prowadzić, tj. Kurt Robinson, Malica Catwalk oraz Liam Quaid, przy czym każda posiada swą własną historię i unikalne cechy osobowe (szybkość, wytrzymałość, celność oraz wskaźnik zdrowia). Wraz z osiągniętymi postępami, wymienione statystyki rosną, umożliwiając tym samym efektywniejszą rozgrywkę.

W sumie, należy pomyślnie ukończyć 24 olbrzymie poziomy - od laboratoriów genetycznych, aż do otwartych przestrzeni (tropikalna dżungla, góry, etc.). Dostępny arsenał obejmuje 16 różnych rodzajów broni, które pozwalają na przetrwanie w nieludzkich warunkach (nóż myśliwski, pistolet, rewolwer, shotgun, karabin snajperski, itp.). Vivisector: Beast Inside korzysta z autorskiego, trójwymiarowego silnika graficznego o nazwie „AtmosFear”, dzięki któremu gra może poszczycić się dopracowanymi efektami wizualnymi (wystrzały z broni, wybuchy, rozbudowane lokacje, modele postaci, i wiele innych) oraz płynną animacją. Twórcy omawianej produkcji nie zapomnieli również o klimatycznej ścieżce dźwiękowej.

(opis ze strony gry-online.pl)


Wymagania:
System WINDOWS 2K/XP
Procesor 1 GHZ
RAM 512 MB
Grafika 64 MB, SM 1.1

 Cechy produktu
System
WINDOWS 98/ME/2K/XP
Procesor
1 GHZ
RAM
320 MB
Grafika
64 MB, SM 1.1
Miejsce na dysku
brak danych
Cena
Ilość
14,99 zł
9,00 zł
Galeria
Inni klienci kupujący ten produkt zakupili również
Zapytaj o szczegóły
Imię i nazwisko:
E-mail:
Twoje pytanie:
Wpisz kod widoczny na obrazku:
weryfikator
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
KONTAKT

Kontakt mailowy:
sklep@tanieczytanie.pl

Kontakt telefoniczny:
661 729 461

Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
tanie filmy DVD w tanifilm.pl
DVDmovies.pl
Facebook
Towar dnia
7,90 zł
4,00 zł
8471957
Aktualna Data: 2017-09-25 00:53
Data Ostatniej Aktualizacji: 16.08.2017
© tanieczytanie.pl. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.