Classic Auto Nr 214 sierpień 2024.Przeboje lata 1994: Skoda Favoritt HTX, Fiat 126p Boshak, EB3 Łada Cabrio. I Fiat Ritmo Cabrio. Japońskie auta miejskie: wielka technologia w małych wymiarach. Porsche Surfari:tego restomoda zazdrosci nam Europa. I tego muzeum również. Strefa czystego transportu w praktyce: rzeczowe wyliczenia i emocjonalna opinia.
Classic Auto Nr 213 lipiec 2024.Volkswagen Golf - 50 lat ikony. SCT juz działa: co zrobić, żeby wjechać klasykiem. Tyle zostało z Obrso. Auta po renowacjach oczami mechanika. Kupujacy klasyki oczami dealera. Alfa Romeo serii 105/115: piękna, świetna w prowadzeniu i nadal w zasięgu ręki.
Classic Auto Nr 134 listopad 2017.Magazyn prawdziwych samochodów. Magazyn prawdziwych samochodów. Pijanym autem przez miasto - test Citroena 2CV. Volkswagen Karmann GHIA - rozważna i romantyczna. ułgarski Pościg: jak Polonez przeżył Balkan Classic Rallye. Od Bongo do Cosmo: fascynująca historia Mazdy. De Tomaso Longchamp: włoski brutalizm w stylu GT. Ford Granda: karawanem na Halloween. Kurek i Kamiński byli najlepsi: 40 latprogramu "Sonda". Jak przezimowac klasyka: poradnik dla opornych.
Classic Auto Nr 158 listopad 2019.Magazyn prawdziwych samochodów.
Classic Auto Nr 212 czerwiec 2024.Honda NSX - dzieło Ayrtona Senny po latach wychodzi z cienia, jeździmy niedocenianym superautem, które dziś staje się idealnym klasykiem. Ile tak naprawdę mamy klasyków w Polsce. Ile rzeczywiście jest warta Syrena. Odkrywamy zapomniany prototyp polskiego Unimoga. Mercedesem ZW114 na tor. Cityel, czyli czy elektryk może stac się klasykiem. Aston Martin DB9 po 20 latach.
Classic Auto Nr 210 kwiecień 2024.Ford Mustang - 60 lat amerykańskiej ikony. Fascynująca historia Mustanga: geneza, przegląd generacji, wybieramy najlepsze. Jak wjechać starym dieslem do strefy czystego transportu. Kto ma prawo do żółtych tablic. Polacy po rajdzie Dakar Classic. Porównanie: Tatra 613-4 kontra BMW 735i - dylemat Havla.
Classic Auto Nr 209 marzec 2024.Volkswagen Passat król polskich dróg. Historia Passata: najlepsze generacje, najciekawsze silniki, jak go zapamiętamy. Jeździmy najdroższym Peugeotem 205 GTi...i Barkasem za grosze. Sobiesław Zasada o maratonie Londyn-Sydney. Maciej Wisławski o pólwieczu w rajdach. Gwiazdy sezonu 2024: typujemy, w które klasyki warto zaiwestować w tym roku.
Classic Auto Nr 208 luty 2024.50 najpiękniejszych samochodów świata. E-Type, Miura, Stratos, Tatra oraz Syrena Sport. Wybieramy najpiękniejsze auta w historii z ekspertami i kultowymi projektantami. Motobieda wskazuje najbrzydsze. Kupujemy pierwsze AMG. Jeżdzimy Somuą po Warszawie. Koniec zakłądów FSM: przypominamy historię miejsca produkcji Syreny i Malucha.
Classic Auto Nr 207 styczeń 2024.Cykl życia Opla Calibry. Historia Polaków w Dakarze: od Jelczy i Starów po wyczekiwane zwycięstwa. Dwa oblicza V8: Lancia Thema 8.32 kontra Ferrari 308 GTS QV. Peugeot 405 jak nowy. Jak SCT wpłynie na ceny klasyków. Czy hybrydy kiedykolwiek staną się klasykami.
Tanieczytanie.pl