1. Czy koniecznie trzeba czekać na akceptację zamówienia?
Nie ma takiej potrzeby. Sprzedajemy produkty, które posiadamy fizycznie w magazynie, tak więc nie musimy niczego ściągać. Niestety po pożarze magazynu 4 maja 2022 roku trafiają się jeszcze tytuły nie zdjęte ze stanu sklepu a które ucierpiały w skutek akcji gaśniczej. Wtedy informujemy Klienta o braku i albo robimy zamianę na inny numer albo zwracamy pieniądze. Z góry przepraszam za ewentualne problemy z tym związane.
2. Jak umówić się na odbiór osobisty?
Przy składaniu zamówienia proszę wybrać jedną z trzech możliwych lokalizacji:
- Bazyliańska 18A, wyślę potwierdzenie mailem jak tylko dostarczę tam zamówienie. Zamówienia do pawilonu dowozimy 1 raz w tygodniu, w środy bądź w czwartki.
- Radzymin, odzywamy się do Kupującego w przeciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia i umawiamy odbiór
- Zamość, towar i zamówienia wysyłamy do Zamościa raz w tygodniu, w czwartki lub w piątki. O dostarczeniu zamówienia do sklepu informujemy mailem.
3. Kiedy robimy wysyłkę?
W 99% zamówienia (opłacone lub pobraniowe) złożone do godziny 14 wysyłamy następnego dnia roboczego.