Promocja! me Lady; 1/2016 :: 5,00 zł ::.

Jedyny sklep internetowy z archiwalnymi czasopismami i krzyżówkami.

Sprawdź nas a znajdziesz coś dla siebie!

Wyszukiwarka
Kategorie
Często zadawane pytania
1. Czy koniecznie trzeba czekać na akceptację zamówienia?
Nie ma takiej potrzeby. Sprzedajemy produkty, które posiadamy fizycznie w magazynie, tak więc nie musimy niczego ściągać. Niestety po pożarze magazynu 4 maja 2022 roku trafiają się jeszcze tytuły nie zdjęte ze stanu sklepu a które ucierpiały w skutek akcji gaśniczej. Wtedy informujemy Klienta o braku i albo robimy zamianę na inny numer albo zwracamy pieniądze. Z góry przepraszam za ewentualne problemy z tym związane.

2. Jak umówić się na odbiór osobisty?
Przy składaniu zamówienia proszę wybrać jedną z trzech możliwych lokalizacji:
- Bazyliańska 18A, wyślę potwierdzenie mailem jak tylko dostarczę tam zamówienie. Zamówienia do pawilonu dowozimy 1 raz w tygodniu, w środy bądź w czwartki.
- Radzymin, odzywamy się do Kupującego w przeciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia i umawiamy odbiór
- Zamość, towar i zamówienia wysyłamy do Zamościa raz w tygodniu, w czwartki lub w piątki. O dostarczeniu zamówienia do sklepu informujemy mailem.

3. Ile czasu zajmuje wysyłka?
W 99% zamówienia (opłacone lub pobraniowe) złożone do godziny 10 wysyłamy jeszcze tego samego dnia.

A teraz czas na trudniejsze pytania i odpowiedzi.

a. Dlaczego niektóre czasopisma sprzedajemy powyżej ceny okładkowej (przeważnie Burdy)?
Dzieje się tak w przypadku zakupu pojedynczych czasopism w wysokiej cenie, daleki wyjazd po kilka czasopism, wymiana dwóch lub trzech tańszych egz. za jeden starszy i wartościowszy egzemplarz. Miałem do wyboru nie mieć tych numerów wczale w ofercie lub mieć je w wysokiej cenie. Zdecydowałem się na to drugie, gdyż staram się mieć jak największy wybór aby prawie każdy Kupujący znalazł u nas to czego szuka.

b. Co w przypadku pomyłki przy pakowaniu?
Dzięki pakowaniu przy monitoringu od razu wiem kiedy dałem ciała i oczywiście prostuję wszystko. Nie ma możliwości aby Klient błyskawicznie nie wyjaśnił takiego przypadku. Nie myli sie tylko ten co nic nie robi, ale na sczęście takie wpadki zdażają się bardzo rzadko. 

c. Co w przypadku nie odebrania przesyłki przez Kupującego?
Wysyłamy przesyłki poprzez serwis Furgonetka.pl i oni niestety pobierają opłatę za doręczenie zwrotu.
Są wtedy dwa wyjścia:
1. Klient pokrywa koszt wzrotu i ponowną wysyłkę a ja kolejny raz wysyłam zamówienie.
2. Potrącam od kwoty wartości towaru koszt zwrotu i resztę zwracam Klientowi.
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Masz pytanie?
Zadzwoń: 517 848 457
Napisz: sklep@tanieczytanie.pl

tanieczytanie.pl
ul. Bazyliańska 18A
03-203 Warszawa
woj. mazowieckie
Newsletter
weryfikator
Wysyłka GRATIS od 99 zł
Oferujemy darmową wysyłkę Orlen Paczką przy zakupach za minimum 99 zł
Nasz sklep obsługują:
Płatności w naszym sklepie obsługują: przelewy24
Opinie z Google
Aktualna Data: 2024-03-19 08:47
Data Ostatniej Aktualizacji: 11.03.2024
Oprogramowanie sklepu internetowego KQS.store