1. Czy koniecznie trzeba czekać na akceptację zamówienia?
Nie ma takiej potrzeby. Sprzedajemy produkty, które posiadamy fizycznie w magazynie, tak więc nie musimy niczego ściągać. Niestety po pożarze magazynu 4 maja 2022 roku trafiają się jeszcze tytuły nie zdjęte ze stanu sklepu a które ucierpiały w skutek akcji gaśniczej. Wtedy informujemy Klienta o braku i albo robimy zamianę na inny numer albo zwracamy pieniądze. Z góry przepraszam za ewentualne problemy z tym związane.
2. Jak umówić się na odbiór osobisty?
Przy składaniu zamówienia proszę wybrać jedną z trzech możliwych lokalizacji:
- Bazyliańska 18A, wyślę potwierdzenie mailem jak tylko dostarczę tam zamówienie. Zamówienia do pawilonu dowozimy 1 raz w tygodniu, w środy bądź w czwartki.
- Radzymin, odzywamy się do Kupującego w przeciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia i umawiamy odbiór
- Zamość, towar i zamówienia wysyłamy do Zamościa raz w tygodniu, w czwartki lub w piątki. O dostarczeniu zamówienia do sklepu informujemy mailem.
3. Ile czasu zajmuje wysyłka?
W 99% zamówienia (opłacone lub pobraniowe) złożone do godziny 10 wysyłamy jeszcze tego samego dnia.
A teraz czas na trudniejsze pytania i odpowiedzi.
a. Dlaczego niektóre czasopisma sprzedajemy powyżej ceny okładkowej (przeważnie Burdy)?
Dzieje się tak w przypadku zakupu pojedynczych czasopism w wysokiej cenie, daleki wyjazd po kilka czasopism, wymiana dwóch lub trzech tańszych egz. za jeden starszy i wartościowszy egzemplarz. Miałem do wyboru nie mieć tych numerów wcale w ofercie lub mieć je w wysokiej cenie. Zdecydowałem się na to drugie, gdyż staram się mieć jak największy wybór aby prawie każdy Kupujący znalazł u nas to czego szuka.
b. Co w przypadku pomyłki przy pakowaniu?
Dzięki pakowaniu przy monitoringu od razu wiem kiedy dałem ciała i oczywiście prostuję wszystko. Nie ma możliwości aby Klient błyskawicznie nie wyjaśnił takiego przypadku. Nie myli się tylko ten co nic nie robi, ale na szczęście takie wpadki zdażają się bardzo rzadko.
c. Co w przypadku nie odebrania przesyłki przez Kupującego?
Wysyłamy przesyłki poprzez serwis
Furgonetka.pl
i oni niestety pobierają opłatę za doręczenie zwrotu.
Są wtedy dwa wyjścia:
1. Klient pokrywa koszt zwrotu i ponowną wysyłkę a ja kolejny raz wysyłam zamówienie.
2. Potrącam od kwoty wartości towaru koszt zwrotu i resztę zwracam Klientowi.